Kommunikologcenter | SlowMotion träning
367
page-template-default,page,page-id-367,page-child,parent-pageid-202,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Syftet med SlowMotion-träning är att du ska må och fungera bra genom rörelser och uppmärksamhet på dig själv. Inget pressande, stressande eller pushande, det utsätts de flesta av oss för mer än tillräckligt ändå. I SlowMotion-träning uppmuntras du till att både upptäcka och respektera din dagsform och att röra dig på det sätt som passar just dig, just nu.

SlowStrength

Träningen bidrar till inre stabilitet, styrka och balans, samt till medvetenhet om dig själv.

 

Upplägg: Med vår egen kropp som redskap gör vi varierade och funktionella rörelser som du anpassar efter dig och din dagsform. Enkelt och effektivt. Passet avslutas med 10 min SlowDown.

Dag/Tid: Fredagar kl 12.00-12.40 (start 11 augusti)

Ledare: Suss Björklund

Anmälan: suss@kommunikologcenter.se eller sms till: 0736-551 558

SlowDown 

Neuromotorisk träning 

Önskar du mer energi, mindre värk, ett ökat lugn, mindre stress och bättre förståelse för dig själv? Det är så många som tränar SlowDown beskriver sina upplevelser och effekter av träningen.

 

Upplägg: I ett mycket långsamt tempo gör vi enkla rörelser med uppmärksamhet på dig och din andning.

Ledare: Suss Björklund

Anmälan: suss@kommunikologcenter.se eller sms till: 0736-551 558